środa, 28 października 2015

O C T O B E R



 Witam Was :)
Zaniedbałam trochę bloga nie da się ukryć, ale postanowiłam się zabrać za siebie !
Trochę się podziało w ostatnim czasie: jazdy zakończone, teoria zaliczona teraz oczekuje już tylko na egzamin z prawa jazdy, którego termin zarezerwowałam na piątek 13, może akurat pechowa data przyniesie szczęście. W tym miesiącu zdawałam również egzaminy eksternistyczne z 3 przedmiotów z pierwszego semestru i oczekuje na wyniki. Po napiętych kilku tygodniach i zdobyciu pewnych celi złapałam wielkiego kilkudniowego doła z powodu braku pomysłu na to, co dalej.
Znalazłam drugą pracę, zaczynam od piątku, chodzę na basen min. 3 razy w tygodniu, postanowiłam zająć się blogiem i udowodnić, że nie było to chwilową zajawką a czymś więcej. W listopadzie wybieram się z chłopakiem do Anglii, będziecie mogli spodziewać dużej ilości zdjęć, gdyż jedziemy tam w celach typowo rekreacyjnych. Uświadomiłam sobie, że przez rok mieszkania tam nie odwiedziliśmy Londynu więc będzie to nasz nr 1 na liście. 
Już nie mogę się doczekać !
Ten tydzień rozpieszczał piękną pogodą. Żałuję, że nie udało nam się zrobić zdjęć, z których byłabym zadowolona, ale trudno. Niestety nie mieliśmy dużo czasu, bo mój chłopak jest u mnie mniej więcej tylko raz w tygodniu :( przez pracę i pomyśleć, że jeszcze nie tak dawno temu narzekałam na niego i na to, że nie mamy od siebie, kiedy odpocząć.
Jak to mówią... kobieta zmienną jest, a ja po prostu czasami do końca chyba sama nie wiem czego chcę.
Poniżej znajdują się zdjęcia z wtorkowego popołudnia w Bielsku-Białej.♥ 



         

   







//płaszczyk-GORGE/bluzka-C&A/skórzane spodnie-STRADIVARIUS/torebka-allegro//

5 komentarzy: