czwartek, 9 lipca 2015

MUSE


       Dobry wieczór, przepraszam za mają nieobecność w ostatnim czasie ale po przyjeździe do Polski miałam do załatwienia kilka zaległych spraw, dodatkowo musiałam spotkać się ze znajomymi. Teraz już wszystko się normuje. Okazuje się, że zostanę w domu dłużej niż początkowo zakładałam ponieważ chcę przyłożyć się do przygotowań do październikowych egzaminów i jak najszybciej  muszę przełamać strach i zabrać się do zrobienia prawa jazdy. Pogoda w Polsce pozwoliła na grillowanie, wypadzik nad jeziorko , rozruszanie rowerku i opalanie.Wczoraj wybrałam się na zdjęcia poniżej znajdziecie efekty sesji , które oczywiście możecie oceniać i komentować.
       
       Prawie cała stylizacja, oprócz butów i torebki została stworzona z rzeczy zakupionych w jednym z moich ulubionych sklepów, mowa o Sinsay. Rzeczy te powinnyście znaleźć w sklepie stacjonarnym, a już na pewno w sklepie internetowym. Szarą sukienkę z białym napisem MUSE połączyłam z balerinami, których kolor przełamuje nudę do zestawu dobrałam białą torebeczkę ze sklepu Tally weijl, którą zakupiłam w zeszłym sezonie i schowałam na dnie szafy. Naszyjnik i bransoletki mają neutralne kolory,będą idealnie sprawdzać się również w innych zestawieniach. Skorzystałam z promocji 2 za 1 i takim sposobem oba dodatki kupiłam za jedyne 10 zł.

     Piszcie w komentarzach jak podoba Wam się post i jak spędzacie wakacje :)
                                                                                                Buziaki i miłego oglądania .






 


















//sukienka,naszyjnik,bransoletki-Sinsay/baleriny-CCC/okulary-Wish, torebka- TALLY WEIJL//
                   *zdjęcia J.B                          

8 komentarzy:

  1. Fajnie to wygląda z tymi balerinkami, ożywiają wszystko!

    >> beauty bevst <<
    >> stelciak <<

    OdpowiedzUsuń
  2. Baleriny są mega! Super kolorek, wszystko ożywia :) Ogólnie bardzo ładne zdjęcia, ciekawy blog. :) http://cleoklepko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie dobrana kolorystyka :) Pozdrawiam
    http://frankybronky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bardzo lubię Sinsay, żadna inna sieciówka nie ma tak korzystnych cen :)
    TeoriaKobiety.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. W połączeniu z balerinkami - dla mnie bomba! :)

    conowegoumarty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna stylizacja i świetne dodatki :) Warto korzystać z promocji :D

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę.Jak chcesz weź udział w konkursie :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/07/paczka-od-dresslink-stylizacje.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominowałam Cię do LBA :)
    Więcej informacji na blogu maarcelline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń